کیک تعیین جنست من
این کیک ما بود😍
این کیک ما بود
این از قبل ذخیره کردم
یکیم دیدم از اینا ک ی لایه رو کیک و برمیدارن زیرش نوشته ایس عه گرل یا بوی یکی دیگم کیک سفید روش نوشته ایتس عه بعد اسفنج یا خامه کیک رنگ جنسیته شما با گیلاسی چیزی برمیدارید کیک رو میفهمید چیه
این برا ما بود
عکس ندارم ولی یکی بود ک روی کیک یه لک لک بود تو نکش یه بقچه ک وقتی اونو باز میکردی ی نینی توش بود شرت ابی یا صورتی پاش بود اون خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.