۳ پاسخ

من هویچ رنده میکنم وزن میکنم هم وزنش شکر میریزم بعد اب هم چشمی اضافه میکنم میذارم شعله جوش اومد کف روش میگیرم شعله کم ملایم بپزع نیم ساعت اخر یه قاشق گلاب یه قاشق زعفران دم کرده یه دونه هل درسته با کمی ابلیمو عالی میشه

والا تا الان درست نکردم 😅

اگر دستور خوب وعالی پیداکردی به منم بگو لطفا

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی