۲۵ پاسخ

صفر ی بسته بخر من وزن بچم ۳۴۰۰ بود ولی ریزجثه بود

سایز صفر من تا ۲هفته صفر بستم با اینکه ۳۲۰۰بود تولدش

اصلا سایز ۱ نگیر برای نوزاد. دختر من ۳۲۵۰ بود وزنش اما سایز صفر براش بزرگ بود.

صفر خوبه، روش الکی زده تا 2500، نینی من 3200 دنیا اومد اندازه ش بود

بستگی به وزنش داره، اگر بالای ۳ کیلو بود سایز ۱ بگیر
اگر زیر ۳ کیلو بود سایز صفر بگیر
من پسرم ۲۹۵۵ بود ۱ بسته سایز صفر گرفتم بعدش ۱ استفاده کردم، الانم۴۳۰۰ شده و سایز ۲ استفاده می‌کنم

صفر خیلییی کوچولو میشه

من یک گرفتم
دخترم ۳کیلو بود

بستگی به برندش داره
ماهلین ۳۳۵۰بود سایز۱مای بیبی خریده بودیم اندازش بود ولی چون زبر بود دیگه استفاده نکردم بجاش سایز۱مولفیکس خریدیم یکم بزرگ بود ک سفت تر بستم براش

من هم صفر گرفتم هم یک چون نمیدونم چندکیلو دنیا میاد

من ۱ گرفتم

1 بگیر

1.
0 برای نارس هست

صفر کوچیکه 1 بگیر

بستگی به وزن بچت داره
بچه من ۲۶۰۰ به دنیا اومد
تا هفته پیش صفر میبستم براش
الان تازه یک استفاده میکنم

عزیزم به وزن پمپرز نگاه کن پمپرز بین ۳ تا ۶ کیلو سایز یک مای بی بی خوبه

یک
صفر مال زیر سه کیلو میشه

من هنوز صفر استفاده میکنم

من صفر گرفتم. واسه روز اول و دوم که خوبه.

من 1گرفتم

من ۱ گرفتم

پسرم۲۸۰۰بدنیا اومد یک بزرگ بود براش یه بسته صفر رفتم گرفتم

من صفر ۴۰تایی گرفتم
بقیش یک گرفتم

من ۱ گرفتم براش برای وزن ۲ تا ۵ کیلو مناسبه

صفر زده تا ۲/۵۰۰ کوچیک میشه

من ۱ گرفتم

سوال های مرتبط