خانما وزن بچم ۳کیلو و۵۰۰گرم هستش مای بی‌بی شماره چند بگیرم خوبه ؟

۱۰ پاسخ

یک بگیر

١ بگير

یک بخر

صفر نگیر اصلا
خیلی کوچیکه

سایز ۱ خوبع

ببین حداقلش یک پوشک صفر نیازت میشه و بعدش دوتا یک

۱ خوبه

من دخترم ۳۷۷۰ب دنیا اومد پوسک سایز ۰ دوبسته استفاده کردم بعد رفتم سراغ یگ

همون یک خوبه چون سایز یک برای دو تا پنج کیلوعه

سایز دو

سوال های مرتبط