۱۸ پاسخ

من یبار فقط تنش کردم یدونه ام خریده بودم
سایز ۱ بیشتر به کارت میاد

منک خریدم نو موند تنش میشد ولی بسختی بچه اذیت میشد منم میترسیدم بزور تنش کنم

اگه صفر نیوبرن خریدی شاید بمونه
اگه صفر تا سه ماه خریدی که تا سه ماهه بشه اندازه دیگه
فکر کنم ۳ تا ۶ کیلو میشه اکه اشتباه نکنم

والا ما تا دوماهگی سایز صفر پوشیدیم مگه بچه خیلی تپلی باشه که یک بپوشی براش

من بچه هام بالا۳کیلو بودن تا ۴۰ روز صفر میپوشیدم

من تا دوماهگی تن کردم وزنش ۳۲۰۰ بود

همه اش استفاده میشه

بستگی به وزن بچه داره

سایز صفر برای بچه ۳۵۰۰ خواهرم تا چهل روزگی استفاده شد. سایز ۱ بزرگ می شه برا نوزاد، باید تا بزنی که خیلی زشته اینجوری.

استفاده میشه
نوزاد یا پوشکش پس میده کثیف میشه شلوارش
یا شیر میاره بالا خیس میشه
شاید در روز دو دست عوض بخوای کنی
بعد همش مجبوری بشوری سریع وخشک‌کنی

به نظر من نیاز میشه
چون کثیف میشه تعویض می‌کنی
نمیشه که تند تند بشوری خشک بشن

چخبره آخه
دوتا صفر بخری بسه

۶ دست بلوز شلوار و سرهمی سایز صفر خریده بودم ، دلارز با وزن ۳۵۰۰ ب دنیا اومد ، الان کم مونده یک ماهگیش تموم شه برع تو دوماهگی وزنش هم شده ۴۵۰۰ ، هنوزم همون صفر هارو میپوشونم و کاملا اندازش میشه ، فقط سرهمی هاش دیگ اندازه اندازه میمونن ، بلوز شلواراش کاملا اندازه و بزرگ ، بنظرم تا تموم کردن دو ماهگی هم میمونه اندازش ، البته مارک لباساش دانالو هستش و جنسشون خوبه واس همون اندازه هاشون اینجوریه ، نترس رو دستت نمیمونن اصلا

البته باید ببینی بچت چند کیلوعه اگه بالای ۳ کیلویه که سایز ۱ بگیر اگر زیر ۳ کیلوعه که سایز صفراتو نگه دار

نه بابا استفاده میشه خیلیم

اگه قابل تعویض هست عوض کن ۴ تا واقعا زیاده سایز صفر

بعضی از سایزای صفر سایز و دوختشون یه جوریه که تا ۳ ماه استفاده میشه
خودت ببینی متوجه میشی خیلی کوچولو باشه زیاد استفاده نمیشه
تو هر روز یه دست بپوشون بهش 😅

بستگی به وزن بچت داره

سوال های مرتبط