پسر من ویروس رزوئلا گرفت تب کرد سه روز
بعد سه روز تبش قطع شد بدنش ریخت بیرون فرداش هم دونه ها نا پدید شدن
ویروس جدیده پسر منم کاملا یهویی تب کرد
ویروسه
دکتر گفت وقتی علائمی نداره تب داره فقط بهش استا بده تا ۳روز اگ قطع نشد یا علائم دیگه داشت حتما بیار دکتر
پسر منم بی دلیل تب کرد ۳،۴ شب ، تو کهواره پرسیدم گفتن ویرووس رزوئلاس ، چیزی نیس خود به خود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.