۸ پاسخ

عزیزم میگم شما دوران بارداری سرکلاژ بودی چیشد ک سزارین شدی خودت انتخاب کردی یا اجباری بود

ببخشید قدش چنده؟؟؟؟؟

وزن تولد ۳۸۰۰قد۵۰
چهارماهگی ۷۵۰۰قد۶۵

پسرمن تولد۴۳۰۰ بود امروز بردم دکتر ۹کیلو بود قدش هم ۶۶ هنوز دوهفته مونده چهار ماهش تموم شه

تولد ۲۵۳۰ وزنش قدش هم ۴۶
چهارماهگی ۶۲۰۰ وزنش قدش ۶۰

امروز واکسن داشت تولدش سه و صد بود الان چهارو هشتصد قدشم شصتو نیم

وزن تولد ۲۷۰۰ چهارماهگی ۵۷۰۰ قد هم ۶۴

امروز بردمش واکسن…۳کیلو تولدش بود ۴ماهش ۶/۹۰۰خوبه؟؟؟قدش هم‌۶۲…

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان محمدسبحان مامان محمدسبحان ۹ ماهگی
مامان باربد۴،برسام مامان باربد۴،برسام ۱۴ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی