ویواکیدز عالیه
میتونه از این باشه دختر من بیبی جویس میخوره اشتهاش خوب شده
پسر منم مولتی ویواکیدز میخوره کمی اشتهاش بهتر شده رفلاکس هم داره
من دیگع دوباره همون آ د رو دارم بهش میدم دکترا هم الان نیستن که بپرسم میشه بع جای مولتی همون آ د بهش بدم
دقیقا پسر منم همینجوره هروقت باش مولتی میدم هم غذا نمیخوره هم شیر و هم بد خواب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.