۵ پاسخ

ویواکیدز عالیه

میتونه از این باشه دختر من بیبی جویس میخوره اشتهاش خوب شده

پسر منم مولتی ویواکیدز میخوره کمی اشتهاش بهتر شده‌ رفلاکس هم داره

من دیگع دوباره همون آ د رو دارم بهش میدم دکترا هم الان نیستن که بپرسم میشه بع جای مولتی همون آ د بهش بدم

دقیقا پسر منم همینجوره هروقت باش مولتی میدم هم غذا نمیخوره هم شیر و هم بد خواب میشه

سوال های مرتبط

مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی