به هیچ عنوان پروفن بهش ندی
حکوم بیرش با شامپو بدن بشورش کالامین بزن اکه خارش داره هیدروکسی زین بده بهش
داروی تب بر هم بده
عزیزم انشالله زودتر خوبشه تبشو کنترل کن بعد کالامین برای جوشا خوبه
هرروز حمومش کن درست میشه
عزیزم اولا آروم باش چون همه بچه ها میگیرن دوم این که باید ببری دکتر شربت میده و کرم چون تب هم میکنه واسه تبش هم شربت میده روزی چند بار کرم رو بزن چیزای شیرین نده اگه تونستی حموم هم ببر که سبک بشه خارشش کم بشه
وای الان فصلشه کجا بردیش
کالامین بزن
شربت هیدروکسی زین ماهم همگی گرفتیم
اصلا حمام نبر خوب نیست دونه هاش آب میکشن
بااب سردبشور روزی۲/۳بارخارشش کمترمیشه
سرخکردنی هم نکن توخونه
اگر تب داره تبش کنترل کن مایعات و خنکی زیاد بهش بده آش دوغ شربت آبلیمو خاک شیر از داروخانه هم پماد بگیربزن به دونه هاش خارش نداشته باشه
خانوما همه بچه ها باید بگیرن؟
دختر من ۶ماهگی گرفت
الاهی عزیزم منم خودم گرفتم قبل عید اینقدر نگران دخترم بودم که نگیره
خداروشکر تا الان که نگرفته
ببرش دکتر
دختر منم یک سالگی گرف
فقط برای اینکه شبا بتونه بخوابه موقع خواب حمومش کم وجوشاشو با صابون بشور
دکتر ببر ... الهی سبک بگذره
لوسیون کالامین بگیر براش بزن اگرم تب شدید داشت ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.