۷ پاسخ

بذار بگیره ،دیگه بالاخره باید بگیره،بزرگ بشه خیلی سخت میشه این مریضی

احتمال خیلی زیاد میگیره
اولش هم دونه پشت گوش میزنه
هرچی کوچیک تر سبک تر فقط باید بعدش حواست باشه دونه ها رو نکنه

عزیزم الان بگیره بهتره
کاش مالا من بگرفتن تموم بشد برفت

احتمال زیاد بگیره راحته تو سن پایین منو دخترمم پارسال با هم گرفتیم اول دخترم بعد خودم🫢با جوشای ابکی شروع شد رفته رفته زیاد تر شد یه شب هم تب کرد

هرچی کوچیک تر بهتر
فقط قطره کالامین بگیر بزن اصلا خارش نمیگیره

بخوای نخوای میگیره پسره من ی ماهش بود از خواهرم گرفت بااینکه خوب شده بود خواهرم دوتا دونه تو بدنش مونده بود بااون گرفت

باخارش شروع میشه

سوال های مرتبط