۸ پاسخ

خوبه من تا ۱۵روزگی صفر بستم

من یک گرفتم بااینکه وزنشون کم بود امیدم وزنشون بره بالای دو و بشه دو ونیم

دختر من 3ونیم کیلو بود تا 15 روزگیش صفر میبستم
چون سایز یک پاهاشو از هم فاصله میداد
تازگیا یک می‌بندم

اره خوبه من بچم تخت ۳ کیلو دنیا اومد هنوز صفز میبندم
تازه لباس های سایز صفر هم براش بزرگه

من ۱ گرفتم که برای وزن ۲ تا ۵ کیلو مناسبه
صفر خیلی کوچیکه

اره خوبه برای روزهای اول

منم صفر خریدم
باز چند دونه یک هم ورمیدارم

سایز صفر برا بچه های نارس همون سایز یک مناسبه

سوال های مرتبط