۵ پاسخ

عزیزم😂
هرچقدر بزرگتر شن راحتتر میشه
ببین هر بچه یه قلقی داره
مثلا دختر من نباید به دفعه بعد شیر بلندش کنم اگر نزد باید چندبار بخوابونمش بلندش کنم تا بزنم

دقیقا منم خسته شدم، چون وقتی م میزنه باید بخاطر رفلاکس نگهدارم بغلم

دستاشو بزار رو سینش تکیه بده به سینت چند بار بزنی پشتش اروغ میزنه

کمرشو بچسبون به سینت صاف نگه دار سریع اروغ میزنه

دختر منکه از روز اول همینک میگیرم دستم اروغ میزنه دوباره میزارمش زمین😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان ❤️💖کورش👑❤️ مامان ❤️💖کورش👑❤️ ۱۱ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی