خانوما کسی هزینه زایمان سزارین توی بیمارستان مریم کرج رو میدونه؟

۳ پاسخ

دوستم اونروز زنگ زد گفته بود ۶۰ تومن
بدون هزینه دکتر

تا قبل عید ۳۵ ،۴۰ بود ،دکتراشم ده میگرفتن زیر میزی

قبل عید ۳۵ بود

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد