خانوما کسی بیمارستان مریم کرج زایمان کرده راضی بودید؟

۲ پاسخ

میخوای بیمارستان مریم زایمان کنی؟؟؟
هزینه رو پرسیدی؟؟؟

من فامیلام اونجا زایمان کردن خیلی راضی بودن فقط پرسنل میگن بعضیاشون خیلی بدن که اونم تو همه بیمارستانا هست تنها بیمارستانی که شنیدم خیلی از پرسنلش راضیه بیمارستان صارم اکباتان

سوال های مرتبط