کسی بیمارستان البرز کرج سزارین کرده؟ راضی بودید؟

۲ پاسخ

یادش بخیر من سر دخترم اونجا زایمان کردم خیلی خیلی عالی بود همه مهربون بودن بهت میرسن قشنگ من که خیلی راضی بودم

دوستای من زایمان کردن خیلی راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد