مامانا فردا نیروگاهو بزنن شیرخشک چندتا خریدین؟

۹ پاسخ

من اول جنگ همبنطور کم کم براش گرفتم چند کارتن تا یک سالگیش شیر نان داروخونه خیلیییییی داره هرچندتا بخای میده

من براش نزدیک ۱۵تا گرفتم .البته از قبله هی سهمیش رو گرفتم مونده براش .نزدیک ما شیرخشک پیدا نمیشه باید برم یه محله دیگه .البته آپتامیل ها بقیه شیر خشک ها هست

منتظرم شوهرم بیاد بریم بخریم سه تا بیشتر ندارم

پنج تا داشتم
دیگه پولم تموم شد نتونستم بخرم.
فعلا ندارم.
امروز باید برم بخرم
شهرمونم کوچیکه روزی یکی بیشتر نمیده

واقعا

هیچی کلا پول نیست بخریم😭😭😭😭

خدا ازشون نگذره اوارمون کردن ما داریم میریم پیش خانوادهامون ابادان 😭

۶تا بیشترندازم از ماه قبله گیرم نمیاد

شروع کردن دارن میزنن الان

سوال های مرتبط