بچه ها کسی علایم فشار خون بالا و پایین میدونه چیه ؟

۳ پاسخ

من فشارم میره بالا یهو گر میگیرم و سردرد و بی حال گاهی اوقاتم تپش قلب

من فشار خون پایین دادم همش بدنم سست هست چشتم سیاهی میره یهو قش میکنم فشارم بره بالا سر درد میگیرم و بدنم سرد میشه و خوابم میگیره

فشار خون پایین که ضربان قلب زیاد میشه ، خیلی عرق میکنی ، و یهو بدنت سست میشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی