علایم قند بالا و علیم فشار پایین چی هست ؟

۳ پاسخ

سردردو سرگیجه

فشار پایین چشات تار می بینند سرگیجه داری یهو ول میشی رو زمین دست و پات یخه
قند و فشار بالا گرگرفتگی است تند و تند دستشویی دای آب زیاد می خوری بیشتر هوس چیزای شیرین مثل شیرینی جات می کنی گشنته همیشه

قند بالا ک زود زود گرسنت میشه تشنت میشه زود زود میری دسشویی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان سونیا مامان سونیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری