دوستان علائم فشار بالا چیه؟

۵ پاسخ

سرگیجه حالت تهوع تاری دید سردرد

صورت و دست و پاتم ورم میکنه

والا من هیچ علائمی نداشتم
ولی فشارم رو ۱۵ بود
یه کوچولو سردرد میگرفتم فقط

سردرد که بیشتر پشت سر باشه و حالت ضربانی
قرمزی چشم ها
گیجی
رگ های برجسته
خون دماغ
البته تو بارداری گاهی علائم نداره باید فشار رو گرفت تا متوجه شد

من از دیشب لرز بدنی داشتم با تپش قلب الانم بیشتر شد ابلیمو خوردم بهتر شدم به نظرتون بچه مشکلی پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد