علائم فشار بالا چیه ؟!
لطفا هر کی میدونه بگه

۳ پاسخ

سردردحالت تهوع
خیلی بره بالا تاری دید

من امروز سردرد شدید داشتم
فشار نرمالم 12 رو 8 بود همیشه
امشب دکتر فشارمو گرف 9 رو 8 بود😐
نمیدونم این سردرد مربوط به فشاره یا نه🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

فکنم سردرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری