۳ پاسخ

خب استراحت انشالله می‌ره بالا پاهاتو بزن ب دیوار روزی نیم ساعت شنیدم میگن خوبه خودمم انجام میدم

علایم نپاره

سلام منم 13هفته ام اون هفته سنو آن آتی گفت قدامی و در حال حاضر پرویا می‌باشد الان من یک ماه هست لکه بینی دارم البته هماتومم داشتم فک کنم دفع شده ولی لکه دارم هی شماهم لکه دارین؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری