علائم جفت ‌پایین چیه؟

۳ پاسخ

سلام وقت بخیر ترشح سفید بی رنگ تو هفته ۱۹اشکال نداره ؟پاره شدن کیسه آب چه علائمی داره

واسه من هفته ۱۶ تا ۲۲ هفته مارژینال بود
استراحت کردم و ۱۲ ساعته شیاف و هفتگی امپول خداروشکر اومد بالا

علامتی نداره سونو معلوم میکنه مال من مارژینال بود بعد اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سونیا مامان سونیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی