مامانا علایم پایین بودن جفت چیه؟؟

۷ پاسخ

یکی از بارزترین نشونه هاش لکه بینیه

اگ پایین باشه چی میشه؟

انگار ی چیزی لای پاته سخت‌تر میشه بارداری سنگین تره انگاری

من به خونریزی افتادم سونو رفتم هم هماتوم داشتم هم جفتم پایین بود البته هفتمم پایین بود بعدش اومد بالا

عزیزم ممکنه بدون علائم باشه تو سونوگرافی مشخص میشه بعضیام میگن کمردرد و فشار به مثانه از علائمش هست

من علائمی نداشتم سونو گفت بم

تو سنوگرافی میگن

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان نورا💝 مامان نورا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان سونیا مامان سونیا هفته بیست‌وهشتم بارداری