۵ پاسخ

فقط سونو نشون میده

جفت پایین که علائم خاصی نداره فقط سونو
سرویکس کم هم ممکنه دچار لکه بینی بشی
درکل با استراحت خوب میشه
من خودم جفتم انتی پایین بود همش استراحتم البته نسبی

منم سرویکسم کم بود اصلا علایم نداشت فقط سونو

درد و لکه بینی
ولی اکثرا علائم نداره تو سونو مشخص میشه

با سونو گرافی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۲ ماهگی
مامان 🩵کیان🩵 مامان 🩵کیان🩵 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی