سلام
علائم اینکه جفت پایین باشه چیه؟

۳ پاسخ

علائم خاصی نداره عزیزم جایه نگرانی نیس استراحت کن چیزایه سنگین بلند نکن جفت کم کم میره بالا منم تو ان تی سنو بهم گف جفت پایینه رعایت کردم واسه سنو انومالی رفتم گف نه خوبه رفته بالا

والا من علائم خاصی نداشتم ولی بعضی موقع ها زیر شکمم تیر می‌کشید الانم پایینه ولی استراحت میکنم

علامتی نداره از سونو مشخص میشه،لکه بینی و خون ریزی شاید باشه،ولی من جفتم پایینه نداشتم هیچ کدومو

سوال های مرتبط

مامان سونیا مامان سونیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ♥️سلین♥️ مامان ♥️سلین♥️ روزهای ابتدایی تولد