خانوما جفت اگه پایین باشه علائم خاصی هم داره؟؟

۵ پاسخ

من درد زیر شکمی داشتم

برام دعا کنید همه چی خوب باشه فردا

من تو هر دوتا بارداریم جفتم پایین بود تو هردو هم هفته ۱۰ لکه بینی داشتم سر پسرم تا سه روز سر این یکی تا دو هفته که رفتم سونو گفت جفتت سر راهی هست فعلا استراحتم که ایشالا بره بالا

طول سرویکس رو چک کن حتما

لک خونریزی نباشه نه علایم خاصی نداره تو سونو میگن بت

سوال های مرتبط

مامان ♥️سلین♥️ مامان ♥️سلین♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان سونیا مامان سونیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری