خانوما اگه جفت پایین باشه سرکلاژ میکنن

۳ پاسخ

نه استراحت کن تا بره بالا، طول سرویکس پایین باشه سرکلاژ میکنن، جفت پایین بمونه اذیت میشی و سزارین میشی، و البته ریسک خونرسانی کم یا زایمان زودرس هم داره، روزی دو سه بار دراز بکش پاهاتو بزار بالا، زیاد ایستاده یا نشسته نمون، بین کارات دراز بکش و استراحت کن، پیاده روی ممنوع پله و رابطه هم ممنوع

بستگی داره چقدر پایین باشه برای من یکم پایینه و سرویکسم ۳۰ استراحت مطلقم

نه استراحت کنی چند هفته بعد خودش میاد بالا،منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری