خانومایی ک جفت پایین بود علائم خاصی داشتید؟؟

۷ پاسخ

من لکه خون میومد رفتم سونو گفت جفتت پایینه بهم قرص دوفامد با شیاف پروژسترون داد گفتم رفت بالا

من ک یکم پایینه اما گفت به مرور میره بالا یکم کار زیاد انجام میدم درد دارم زیر شکمم اما علائمی نیست

من خیلی کمر درد دارم

من لک خونریزی نداشتم اما زیر دلم خیلی درد میگرفت اوایل ک سرراهی بود بعد اومد بالاتر لولایینگ شد دگ دل دردم کم شد اما بازم ی وقتا میشم اینجوری چون هنو پایینه

ولی نمیدونم این علائمش میشه یا ن من ایجوریم

عزیزم دلدرد و کمر درد موقع کار کردن یا سر پا ایستادن من تو ان تی فهمیدم جفتم یکم پاینه برا انومالی هم رفتم همچنان پایین بود وقتی سرپا پایمستم غذایی درست کنم کمر درد میشم خیلی

فعلا که نه

سوال های مرتبط

مامان ♥️سلین♥️ مامان ♥️سلین♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری