کسایی که سرویکس انتی گفته۳۱ علایم خاصی هم داشتید

۶ پاسخ

مال من آنومالی ۳۱ بود دکتر گفت خوبه

نه من ۳۰ بودم فقط گفت استراحت داشته باش

منم ۳۱ بودم نه علائمی داشتم نه مشکلی داشتم دکترمم گفت خوبه همه کارامم میکردم دیروزم آنومالی بودم رفته بود بالا ۳۳ بود

کم شدن طول سرویکس در من هیچ علامتی نداشت

برای من۳۲بود دکتر گفت خوبه

خوبه ک عددت

سوال های مرتبط

مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۶ ماهگی