۵ پاسخ

در صورت نداشتن هیچ مشکلی
اگر طرفین میل ندارن که تعطیله
اما اگر یکی هم نیاز داره
باید رفع نیاز بشه
و نزار بارداری فاصله بندازه
من شکرخدا مشکلی ندارم
و هفته ای دو-سه بار دارم

لکه بینی و خونریزی این چیزا دیگ

دیگ چیزی نیس

داشتن سابقه سقط جنین
خونریزی یا لکه بینی
درد زیر دل

سه ماه اول بارداری رابطه نباشه بهتره

من مشکلی ندارم دکتر گفت هفته ای ی بار میتونی فقط خودت ارضا نشو.
ولی اصلا دلم نمیخواد. یعنی تورابطه انقدر استرس دارم ک همش اذیته

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اگرین مامان اگرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری