آره عزیزم من میگیریم بخاطر قیمت جدیدش فعلا توضیع نشده داروخانه ها
ما خودمون عسلویه، خواهرم برازجون، همکارای شوهرم شهرای اطراف عسلویه و کنگان و شیراز بسیج شدیم، نزدیک ۲ ماهه حتی یه دونه پیدا نکردیم.
نه بابا اصلا پیدانمیشه من دیدم نیست نان بهش دادم داروخانه گفت نان فعلا ازهمه بیشتره
نه بابا من چندتا شهر میرم تا بتونم ۱/۲ تا پیدا کنم
سخت پیدا میشه
پسر من آلرژی داره اپتامیل پپتی و اچ ا میخوره باباش دیشب و امروز رفت داروخونه نداشتن🥲
اهواز هست فک کنم بخاطر جنگ نظم پخش بهم ریخته هرجا ی چی میدن که باشه فقط البته من دیدم اکثر شیر خشک ها تو داروخانه بیمارستان گلستان بود
من که پیدا نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.