۷ پاسخ

آره عزیزم‌ من میگیریم بخاطر قیمت جدیدش فعلا توضیع نشده داروخانه ها

ما خودمون عسلویه، خواهرم برازجون، همکارای شوهرم شهرای اطراف عسلویه و کنگان و شیراز بسیج شدیم، نزدیک ۲ ماهه حتی یه دونه پیدا نکردیم.

نه بابا اصلا پیدانمیشه من دیدم نیست نان بهش دادم داروخانه گفت نان فعلا ازهمه بیشتره

نه بابا من چندتا شهر میرم تا بتونم ۱/۲ تا پیدا کنم
سخت پیدا میشه

پسر من آلرژی داره اپتامیل پپتی و اچ ا میخوره باباش دیشب و امروز رفت داروخونه نداشتن🥲

اهواز هست فک کنم بخاطر جنگ نظم پخش بهم ریخته هرجا ی چی میدن که باشه فقط البته من دیدم اکثر شیر خشک ها تو داروخانه بیمارستان گلستان بود

من که پیدا نکردم

سوال های مرتبط