۸ پاسخ

وقتی سیرنمیشه مجبوریم شیرخشک بدیم

نه خیلیم راضییم

چرا باید عذاب وجدان داشته باشم چیزیه که هست

ن مگه تقصیر من بود؟

من خودم تجربه دوتاشم دارم پسر بزرگم شیر خودمو خورد کوچیک شیر خشک بخدا شیر خشک ن ب بچه دلدرد میده ن رفلاکس میده کیفیت خوابشون بیشتره راحت ترم شروع میکنن ب غذا خوردن بابا ول کنید این منطق های عصر حجر و

نه چرا عذاب وجدان بچه کامل سیر میشه خیلیم خوبه 🤌

من خوشحال بودم که حداقل این بچم شیر خودمو میخوره بچم ۱۰ روز تو دستگاه بود آنقدر شیر من زیاد بود همینجوری میرخت اومدم خونه یوی دوستای مادرشوهرم اومد داشتم شیر میدادم با اینکه زیز چادر بودم گفت با اینکه لاغری چقدر زیاد شیر داری این بچه دیگه ن سینمو گرفت شیرم خشک شد
الان عذاب وجدان دارم ولی خدا مارو تنها نمیزاره

ن چرا عذاب وجدان

سوال های مرتبط