پرچمدار اپستین ب ما فاسد😁
اوف همه ب چ کنم چ کنم افتادن بذار بزنه راحت بشیم
من که دلم میگه کاری نمیکنه، فقط تهدیده، هنوز اینا رو نشناخته که هیچی براشون مهم نیست، اگه کار عجیب غریبی بکنه بعدا باید جواب بده
گوه زیادی خورده ترامپ فقد ایران بی سر پاست که یه کافر عو. ض. ی بیاد نابودش کنه
اگ اتم میخواست بزنه تاحالاصدبارمیزد فقط جنگ روانیه ک الهی خودش روانی بشه نسلش اززمین پاک بشه
وووووو دیگ به دیگ میگه روت سیاه👋
حسممیگه هیچی نمیشه هرچند تا همین الانش کلی خرابی بع بار اوردن ونابود کردن
مگه نمیگن سگی که پارس میکنه نمیگیره میشه رو اینم جواب بده زر زر زیاد میکنه ولی نزنه ؟
میشه فردا هم ببینیم و برق و آب داشته باشیم؟
میترسیدماااا ولی الان نمیترسم خیلی داره پارس میکنه یه ضرب مثل بود طبل توخال
اتم نزنه یه وقت 😢😢
وااای قلبم من خونم عسلویه هست میترسمممم
تازه نوشته بود امشب ی تمدن کامل از بین خواهد رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.