هیچی
مثل هرشب دیگه !
جنگ روانیه همش
اینو باید از عاشق های حمله امریکا ب ایران پرسید
خدایی خجالت نمیکشیدید دعا میکردید امریکا ایرانو بزنه؟
اخه تو سرتون چی میگذشت؟
ترامپ میخواد سر ب تن من و تو نباشه
اون دلش برا من و تو میسوزه؟ ک هواپیما و موشک های میلیارد دلاری رو برای نجات ما خرج کنه؟ اون دنبال منافع خودشه
ب نام شما وطن فروشای خائن به کام جیب ترامپ و نتانیاهو🫵🏻👎🏻
یا زندگی میکنم یا شهید میشم
فقط جنگ روانیه فقط با اعصاب مردم بازی میکنن
زیر ساختارو میزنه ولی منظورش از تمدن چیه ؟
هیییچی نمیشه نهاااایتش نیروگاه برق رو میزنن و بی برقیم
اینم تهههههش ،وگرن اتفاقی نمیوفته نگران نباش
امشب چخبره
مگه تا ساعت ۳ نصف شب دیشب مهلت نداده بود
الان شده تا کی؟
هیچی داشم
یکی توضیح بده امشب چ خبره همه تاپیک گذاشتن من اخبار دنبال نمیکنم اطلاعی ندارم
هیچی نمیشه
فقط خدا میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.