یعنی امشب چی میشه ؟؟
#فرزندپروری
#شیرخشک
#رفلاکس
#کولیک

۱۱ پاسخ

هیچی
مثل هرشب دیگه !
جنگ روانیه همش

اینو باید از عاشق های حمله امریکا ب ایران پرسید
خدایی خجالت نمیکشیدید دعا میکردید امریکا ایرانو بزنه؟
اخه تو سرتون چی میگذشت؟
ترامپ میخواد سر ب تن من و تو نباشه
اون دلش برا من و تو میسوزه؟ ک هواپیما و موشک های میلیارد دلاری رو برای نجات ما خرج کنه؟ اون دنبال منافع خودشه
ب نام شما وطن فروشای خائن به کام جیب ترامپ و نتانیاهو🫵🏻👎🏻

یا زندگی میکنم یا شهید میشم

فقط جنگ روانیه فقط با اعصاب مردم بازی میکنن

زیر ساختارو میزنه ولی منظورش از تمدن چیه ؟

هیییچی نمیشه نهاااایتش نیروگاه برق رو میزنن و بی برقیم
اینم تهههههش ،وگرن اتفاقی نمیوفته نگران نباش

امشب چخبره
مگه تا ساعت ۳ نصف شب دیشب مهلت نداده بود
الان شده تا کی؟

هیچی داشم

یکی توضیح بده امشب چ خبره همه تاپیک گذاشتن من اخبار دنبال نمیکنم اطلاعی ندارم

هیچی نمیشه

فقط خدا میدونه

سوال های مرتبط