پوشک
شیر خشک
فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

خانمها یچیزی که من بهش اعتقاد دارم اینه به چیزهای خوب فکر کنید به پیروزی فکر کنید وفتی شوهراتون میرن سرکار به لحظایی که برمیگرده خونه فکر کنید به خوشحالب هاتون فکر کنید باور کنید انرژی هارو جذب میکنیم و دل ببندیم به خدا

دقیقن
همه چیو باید سپرد بخدا

من که بچم رو پام و خودم دارم قران میخونم

ان شاالله

دعای فتح بخونیو انرژی ها رو بالا ببرید انشالله که به خیر میگذره

مامان منم چند روزه‌داره نذر بر میداره خدا کنه اتفاقی برا کسی نیفته‌

🙂از خدا میخام خودش حواسش باشه بهمون خدایا دلم واسه همهههههه مردمم مملکتم میسوزه همشون دوس دارم 😭رحم کن

مگه قراره کی بزنه؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی