۸ پاسخ

سخت نگیر خواهر
مردا برای همینن که مارو عذاب بدن🤣🤣🤣🤣

😫😒من همسرم بهش نوشابه میده

ببخیال بابا سخت گیری نکن
من خودم از اول سخت گیری نکردم واسه تست مشکلی نداره

نگران نباش این چیزایی گفتی بخدا ما هم گاهی میدیم گناه دارن واقعا می‌فهمن دلشون اب میشه
سخت نگیر

چی میده مگه؟

منی که خیلییییی حساسم از اول با چیزای ارگانیک بزرگ کردم دخترمو هم از ۱ سال و ۳ ماهگی گاهی یدونه چیپس ساده‌ای چیزی بخوریم یه تیکه میدم چون دلش میخواد

منم ی وقتایی میدم .... میگم گناه داره 🫢🫢

حساس نشو یه ذره چیزی نمیشه حرص الکی نخور

سوال های مرتبط

مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی