پسر بزرگم رو دو سال چهار ماه .
پسر کوچیکم رو ان شاءالله تابستون شروع میکنم
من تا 2و سال و نیم 3 سال اصلا بهش فکر هم نمیکنم
۲.۵ احتمالا بگیرم
زوده فعلا
منکه وااقعا حوصله ندااارم، دخترم خیلی غرغرو هست و الکی گریه میکنه، تابسون میگیرم
سوال منم هست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.