۵ پاسخ

پسر بزرگم رو دو سال چهار ماه .
پسر کوچیکم رو ان شاءالله تابستون شروع میکنم

من تا 2و سال و نیم 3 سال اصلا بهش فکر هم نمیکنم

۲.۵ احتمالا بگیرم
زوده فعلا

منکه وااقعا حوصله ندااارم، دخترم خیلی غرغرو هست و الکی گریه میکنه، تابسون میگیرم

سوال منم هست ؟

سوال های مرتبط