سلام عزیزم ، خوبی ؟؟؟؟ در چ حالی ، نینی خوبه ...
چرا خبری ازت نیست نگرانت هستم
ی مامان دیگه هم هست توی دوستانم... ایشونم همه ازمایشات سااالم ولی وقتی نینی بدنیا اومد بهش گفتن بچتون سندروم هست و باید ازمایش ژنتیک ازش بگیرید... اون هنوز ازمایشش رو نداده و بچش ۱ماه و خورده ای... چهرش ب سندروم میخوره... بچهای سندروم خیلی مهربون و آروم هستن... برادرشوهرم سندروم هست و اینقدر مهر و محبت داره... ی عالمه هم کمک مادرش میکنه توی کار خونه... خودتو ناراحت نکن عزیزم ، حتما حکمت خدا این بوده...
انگار کروموزوم ۲۱ که فک کنم سندروم داون بشه
سندروم داون
عزیزم ببر دکتر نشون بده❤️
مال بچس یا ادم بزرگ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.