۶ پاسخ

سلام عزیزم ، خوبی ؟؟؟؟ در چ حالی ، نینی خوبه ...
چرا خبری ازت نیست نگرانت هستم

ی مامان دیگه هم هست توی دوستانم... ایشونم همه ازمایشات سااالم ولی وقتی نینی بدنیا اومد بهش گفتن بچتون سندروم هست و باید ازمایش ژنتیک ازش بگیرید... اون هنوز ازمایشش رو نداده و بچش ۱ماه و خورده ای... چهرش ب سندروم میخوره... بچهای سندروم خیلی مهربون و آروم هستن... برادرشوهرم سندروم هست و اینقدر مهر و محبت داره... ی عالمه هم کمک مادرش میکنه توی کار خونه... خودتو ناراحت نکن عزیزم ، حتما حکمت خدا این بوده...

انگار کروموزوم ۲۱ که فک کنم سندروم داون بشه

سندروم‌ داون

عزیزم ببر دکتر نشون بده❤️

مال بچس یا ادم بزرگ؟

سوال های مرتبط

مامان ساره.الین مامان ساره.الین ۱۶ ماهگی
مامان سردار مامان سردار ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۶ ماهگی