اگه من جات بودم پیام نمیدادم.باز خودم به مادر کمک میکردم.شرایط سخته میدونم،اما برا همه سخت شده چاره ای نیست فعلا
نظر خواستی گفتما عزیزم باز خودت بهتر میدونی
گلم شاید نداره جنگه همه جیبا خالیه
اوضاع خیلی بدشده شاید ندارم شوهر منم ازاول جنگ بیکار شده صاحب خونمون دمش گرم گفت چند ماهم گذشت ونداشتی بدی اشکال نداره
شاید دستش تنگه وضعیت اینجوریه دیگه صبوری کنید
خدایا خودت کمک حال مردم باش واقعا هرچی داره میشه تو جنگ فقط به مردم میشه
اوضاع خیلی بد شده خیلیا بیکار شدن، اگه میتونین بیشتر بهش مهلت بدین
به نظرم تو این شرایط هم دیگه رو درک کنیم شاید واقعا نداره ما هم همیشه ۱ ام به ۱م اجاره میدادیم این ماه شد ۱۵ ام واقعا نداشتیم خیلی سخت بود خده خیر بده صاحب خونمون رو با این که خیلی حساسه رو کرایه خونه ی بارم زنگ نزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.