۳ پاسخ

همون موقع هم من دادم

بایو لاکت بهتره یا اینفاکول؟

من شده همون پشتش دادم...شده ۵ دیقه ۱۰ دیقه بعد دادم بستکی داره بچه خبلی گریه نکنه برا شیر

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان دخملیا 👼 مامان دخملیا 👼 ۱۴ ماهگی