خرمارو چجوری ب فرنی یا حریره اضافه میکنین؟؟؟

۶ پاسخ

میشه از شش ماهگی خرما داد؟؟؟؟

با خیلی کم ابجوش له کن

من خرما رو هسته می‌گیرم و میشورم میزارم با یکم آب بپزه بعد صافش میکنم و به غذاش اضافه میکنم

من همون اول میندازم داخلش میپزه

یکم بذار آبجوش نرم شه پوست و هسته ش رو بگیر میکس کن با فرنی

با چنگال پوره کن و بهش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی