۹ پاسخ

من ب دعای توسل خیلیییی اعتقاد دارم هر کدوم یدونه بخونیم خداوند نابودش می‌کنه اینو از ته دلم مطمعنم

سلاح ما در برابر اونا دعای توسل و آیت الکرسی😐😂

من هرشب میخونم

انشاالله
برم بخونم

منم میخونم انشاءالله خدا کمک کنه

من میخونم یا علی

منم میخونم

حتما میخونم

منم میخونم حتما

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان شاهان🩵🧒🏼 مامان شاهان🩵🧒🏼 ۳ سالگی