خانما که تیروئید دارین و شیر میدین شیرتون کمه یا ن

۵ پاسخ

از من شیرم زیاده تیروئید ربطی به شیر نداره که

برای من خیلی کمه. اجبارا شیر خشک میدم کنارش شیر خودمم میدم

نه خوبه

نه خوبه من فقط،شیر خودم رو میدم شکر خدا رشدش خوبه

نه کم نیست

سوال های مرتبط