خانوم ها من ۲۵ هفته هستم شکمم احساس میکنم کوچیکه طبیعیه ؟

۱ پاسخ

عزیزم بستگی به بدن هر فرد و سابقه حاملگی داره، در حاملگی های اول اصولا شکم کوچیکتره، ولی در حاملگی های دوم و سوم شکم بزرگتر میشه
نگران نباش، از منم اینجوریه، هرکی منو میبینه میگه حامله نیستی😁

سوال های مرتبط

مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد