ما ۴ سال عقد کردیم هنوز نیاوردیم😁😁
چه زود ازدواج کردی منم الان وارد سال چهار ام عقدمون میشیم
عزیزم من ۱۴ سال داره تموم میشه که ازدواج کردم ولی تازه تصمیم گرفتم نی نی دار بشم .
تازه هنوزم فکر میکردم از پس مسئولیتش بر نمیام😅 ولی همسرم خیلی بچه دوست داشت دیگه رضایت دادم .
من ۷ سال میشه ۴ ساله که خونه خودمم و تا همین چند ماه پیش اصلا بچه نمیخواستم
ولی یه حسی بهم میگه امسال بچه دار میشیم🤗❤️
من پنج سال از عقد و 4سال از عروسی میگذره الان به فکر نینی هستیم اگه خدا قستمون کنه 😍
۴ ماه بعد عروسی🤭😂
من بعد ۹ سال ،شازده خانوم داره میاد🥰❤️
عه وا منم مثل تو☺️😂
یک سالو نیم عقد بودم بعد عروسیم همون ماه اول 😄😄
منم پنج سال که ازدواج کردیم،ولی بعد از ۲سال و چهارماه بعد از عروسیمون باردار شدم☺️
4سال گذشته
من ۶ سال بعد عقدم ۲ سالم بعد عروسیم باردار شدم همشونم تو مهر ماه بودن هم عقد هم عروسی هم بارداری🤦🏻♀️😂
بعد چهار سال
اگ از عقد حساب کنم ۸ سال میشه😂
من سالگرد دوم ازدواجمون سه ماهه بودم البته جلوگیری داشتیم مثلا اما برای ما سوپرایز شد اقدام نبودیم نینیمون عجله داشت🥹💙
۹۷ عقد کردم
۱۴۰۰ عروسی کردم
۱۴۰۳ هم باردار شدم زایمان کردم
من پنج سال گذشت نمیخواستم بعد اقدام کردم و شد❤️
من تیر که بشه ۹ مین سالگرد عقدمون نی نی به دنیا میاد
۷ سال اول به هیچ وجه بچه نمیخواستم
مام از دستمون در رفته خواهر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
۸ سال بعد ازدواج در خدمت شما هستم😁
من بچه اولم را بعد سه سال و نیم
این دومی هم وارد پنج سال شد بچه هام پشت سر هم شدن
شیش ماه 😁
من بعد۳سال بعد از عقد اوردم یکسالو نیم از خونه خودم رفتن گذشت
آخه سن کم ازدواج میکنین
من اولی شیش ماه بعد از عروسیم حامله شدم دومی هم بعد از هفت سال
سومین سالگرد عقدمون بی بی چک مثبت شد 🩷
من ۹ سال واقعا نمیخواستیم
از نظر شوهرم هنوزم زوده🫡
ثمره عشقمون داره بعده هفته سال میاد🥹 البته یه سه چهار سالی هم از قبلش همو دوست داشتیم😍❤️
عزیزم من بعد ۸ سال آوردم نگران نباش هرکی یک جور دوست داره یکی زود بیاره یکی دیر
ما بعد از ۷ سال تصمیم گرفتیم نی نی بیاریم😍
من ۴سال از زندگیم میگذره اینم دومین بچم🫠
منم ۹۸ عروسی، الان نینی مون تو شکممه😉😍🌿
منم بعد از ۵ سال باردار شدم
یک ماه بعد حامله شدم من😑😂
منم سومین سالگرد ازدواجمون س نفره شدیم🥹
اینجام
من که بعد ۸ سال اونم آنقدر همه ترسوندنم که سنت بالا داره میره و فکر نکن تا اقدام کردی بچه دار میشی با اولین اقدام باردار شدم خودم هنوز باورم نمیشه 🥴
من سال دوم عروسیمون ۲ماه باردار بودم 🥹🥹
چقد زود ازدواج کردی دختر
اگه با عقد حساب کنی من یک سال و هفت ماه اما اگه عروسی حساب کنی چهار ماه بعد عروسیم باردار شدم خرداد اولین سالگرد ازدواجمونه ک نینی آخرای تیر بدنیا میاد 😍
ماهم سال پنجم عقد و سال چهارم ازدواج🥴
۵ سال جلوگیری طبیعی به اسرار همسر یک سااال تلاش و سوزن خوردن و قرص خوردن با اصرار خانوم خونه😂
۴سال بعد از عروسیمون 🤭۵سال بعد از عقد
یک سال و نیم خونه خدم بودم باردار شدم🥲
من دقیقا یک سال از سالگرد ازدواجمون کهگذشت اقدام کردم.
خرداد که بدنیا بیاد میشه یک ماه بعد از دومین سالگرد ازدواجمون
منم سال پنجم عقدمه دیگه ۳ ۴ ماه دیگه میشه ۶ سال
ولی سال سوم بعد از عروسیم
ما بعد از ۷ سال تصمیم گرفتیم نی نی بیاریم🥰
من سه ماه عقد بودم بعد دوسال طول کشید تا خدا بهمون بچه داد از همون سال اول میخواستیم
بعد 5 سال
من بعد ۵ سال اوردم عزیزم
من اولی سه ماه بعد ازدواج دومی سه سال و سومی هم ک ۱۰ سال😍😄
۳ ماه😂
دقیقققق اولین سالگرد ازدواجمون نینی دار شدیم ❤️😂
ما ۵سال از عقدمون جلوگیری کردیم
بعد یک ماه گرفت
اصلا نگران نباش هر موقع امادگی داری اقدام کن با شرایط خوب بچه بیار
با عقد بعد ۴ نیم سال
منم بعد پنجمین سالگرد عقدمون بیبی چکم مثبت شد
من هشت ساله🙋🏻
من بعد ۶سال اقدام کردم
من دوسال بعد عروسيم باردار شدم 😍با عقد بخام حساب كنم ميشه ٧ سال 😌
بعد از چند روز اولین بچمو😂 ک سقط شد🫠
بعد سه ماه دخترم
و پنج ماه باز بعد دخترم ک اونم سقط شد🫠
و بعد از دو سال اینو😂
به فکر کردن نرسید بعد یه سال خودش اومد تو زندگیمون و الان 7 ماه تو دلیمه و همه ی وجودمون🥹🥹❤
ما تیر ماه که انشاالله بچه مون به دنیا بیاد، میشه دومین سالگرد عقدمون
من بعد ۷سال اقدام کردم
۵ سال بعد از ازدواجم در ۲۶ سالگی
باعقدحساب میکنی؟ من با عقدم ۸ سال. خودمم ۳۳ سالمه
من ۳ سال و ۲ ماه بعد حامله شدم
با عقد بعد هشت سال🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.