۵ پاسخ

لطفاً اگه متن خوندین حتما جواب بدین نمی‌دونم باکدوم مراکز قرار داد داره

سلام خانما بیمه sosبرا سنوگرافی اهواز کجا قرار دارددارع

اره مال منم ۲۰ تومن میده

بله ماهم sosبیمه تکمیلی داریم من ۱۹ اسفند زایمان کردم سقف ۳۰ تومن بود

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط