۵ پاسخ

۵تومن پارسال بر من تامین اجتماعی کم کرد خودکار تو بیمارستان ۱۲تومن هم بیمه تکمیلی خصوصی کردم داد

از بیمه بپرس بهت میگه برای زایمان سزارین چقدر میدن بهت،سعی کن بیمارستانی بری که پرداختش آنلاین باشه وگرنه خیلی طول می‌کشه تا پولت رو بده بیمه

من انفرادی دارم ۳۰ تومن میده

من دارم
سقفش ۲۵ میلیونه

بستگی به سقف بیمه تون داره
دو تا بیمه SOSممکنه سقف شون متفاوت باشه

سوال های مرتبط