من الان ی لیوان. آب هویج خوردم طوری نیس تو هفته من؟

۱۳ پاسخ

باید قبل خوردن میپرسیدی،😑

ويتامين آ باعث سقط نميشه
باعث ناهنجاري عصبي ميشه

چرا بعد اینکه می‌خورید یادتون میوفته؟😐

نخور می‌دونی من چقدر رعایت میکنم اصلا این چیزا ک ممنوعه اصلا نخور یه ذره هم

گلی لک لانه گزینی هم داشتی؟علائم چیا داشتی؟

چرا خوب نیس؟

اب هویج خوب نیست ولی خود هویج کوچیک یکیش مشکلی نداره

نه نترس بعضیا خیلی بزرگش میکنن تا خدا نخاد هیچی نمیشه اینا همش کشکه مگه همه چی دست خدا نیس؟ پس چرا میترسی

چرا طوری هس
چرا میخورید خو بعد میاین میپرسین دختر خوب

دیگه نخور عزیزم خوب نیست

وا .... چرا
میخوری بعد میپرسی

عزیزم آب هویچ نباید بخوری ویتامین A داره خوب نیس
دیگه نخور

باعث سقط جنین میشه

دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۴ ماهگی
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری