۳ پاسخ

من ک نمیگیرم میریم اتلیه عکس میگیریم و تمام اخه الان بچه چه میفهمه تولد چیه

من جشن نگرفتم اوایل جنگ بود استرس داشتیم ولی ۲شب جدا گونه کیک و چیزای خوردنی بردیم رفتیم خونه پدربزرگ مادربزرگش

دیگه نشده بیخیال

سوال های مرتبط