۲ پاسخ

وتو کردن ینی باهاش مخالفت کردن و قطعنامه تصویب نشد
کشور هایی که حق وتو دارن اگه موقع رای گیری همه هم رای مثبت بدن و فقط اون کشور رای منفی بده میتونه از حق وتو خودش استفاده کنه و نزاره قطعنامه ای به تصویب برسه
فقط چند تا کشور هستن که حق وتو رو دارن

منظورشون وتو کردن یعنی چی؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒🍒🍒🍒🍒🍒 مامان 🍒🍒🍒🍒🍒🍒 ۳ سالگی